Activiteiten

Hier vindt u een overzicht van de activiteiten die we organiseren om jongeren te ondersteunen en te begeleiden bij hun persoonlijke groei.

We organiseren diverse activiteiten, van sporttoernooien tot workshops en van culturele uitstapjes tot educatieve programma’s. Onze activiteiten zijn gericht op jongeren tussen de 12 en 25 jaar en zijn ontworpen om hen te helpen zichzelf te ontwikkelen, nieuwe ervaringen op te doen en hun talenten te ontdekken.

We zijn voortdurend bezig met het ontwikkelen van nieuwe en spannende activiteiten voor jongeren, en we houden u graag op de hoogte van wat we doen. Het meest actuele overzicht van onze activiteiten vindt u op onze social media kanalen, waaronder Instagram. Volg ons daarom op Instagram om altijd op de hoogte te blijven van onze nieuwste activiteiten en projecten.

Sport is niet alleen goed voor het lichaam, maar heeft ook vele voordelen voor de geestelijke gezondheid van jongeren. Het kan helpen om stress te verminderen, het zelfvertrouwen te vergroten en sociale vaardigheden te ontwikkelen.

Daarom bieden wij diverse sportactiviteiten aan.

Stichting Samen Verbinden biedt effectieve coaching aan jongeren om hen te ondersteunen in hun persoonlijke groei en ontwikkeling.

Stichting Samen Verbinden organiseert diverse jongerenwerkactiviteiten in Leidschendam, waaronder sport- en spelactiviteiten, workshops en sociale evenementen. We bieden jongeren de kans om hun talenten te ontdekken, nieuwe vaardigheden te leren en te groeien als individuen.